Hari yang mengantuk~ huhu

Posted: June 5, 2008 in Personal
Tags: , ,

Adehh..tak tahan nyer nak bukak mata..hari ni aku ngantuk yg amat..tadi dah gi tido kat surau jap, tapi still ngantuk lagi..huhu~~ nih dah tahap kronik nih..biase tak ngantuk camni..hoho!! tak tau nak wat camna, lalu wordpress nih le jadi mangse nyer..leh la aku merapu seminit due..heheh..mane la tau, after aku click button publish, ngantuk aku ilang..😛

Aku pikir2 nape la aku ngantuk sangat hari ni..Smalam tido lewatkah aku??? Ermm, pastilah tidak..jam 11 lebih aku dah tido..sakit hati nye pasal..korang pun mesti sakit hati punyer laa..gara-gara harga petrol naik secara mendadak sampai RM 2.70 seliter membuatkan aku rase bengang dan menyampah dengan pemerintah negara sendiri..Huhh..slumber je naik 78 sen..apa kes???? Bila bace reason naikkan harga minyak lagi la rase menyampah..nak gelak pun ade..jawapan cam budak skolah tadika..Arghhh..I don’t care!! Yang aku tahu harge petrol sekarang amat membebankan rakyat..huhu~ kesian nyer lah kat kita kan..especially rakyat malaysia yg berpendapatan rendah..mana la nak cekau duit lebih utk beli petrol..kalo tak isi, camne nak gi keje..camna nak cari duit utk keluarga..waaa~ haru biru lak bile kaji sampai akar umbi nih..kang tak pasal-pasal kes mencuri and merompak makin meningkat lepas ni..Huhh, nak salahkan siapa yek??? Hurmm..something to ponder nih😉

ehh..nampaknye aku dah out of topic nih..tadi punyer la citer pasal mengantuk..tetibe termasuk isu minyak lak..hahha..tapi tau tak, mengantuk ku dah ilang..yeayyy!!!😀 Wah..Mujarab betul nih..haaa, kepade kengkawan kat luar sana..kalo rase ngantuk sgt2 tu kan..cube la ikut cara saya ini..luahkan perasaan, kemarahan, ketidakpuasan anda atau ape2 yg sewaktu dengannye di halaman blog yg tidak berperasaan ini…heheh..bukan apa, kalo korang mebebel kat orang lain, mesti ade gak sikit unsur-unsur annoying tuh, tambah2 kalo kite gi cerita kat org yg tengah busy..tuh cari penyakit namanye..tapi kalo kat sini, luahkan apa saje..tade orang marah pun..tak gitu??😉

Cheerz😉

Comments
  1. andrigowell says:

    sallam baktos n kenal rom kite
    ngantuk jg jadi dak ngantuk ka lo
    ngadepin blog,rasanya tak selesai selesai
    jadi terus dan terus,

Leave a Reply

