Zul’s Wedding

Posted: August 5, 2008 in Wedding
Tags: ,

Augus is coming!! And as usual, berlambak lah kad undangan kawen yg aku terima..Fis wedding of August adelah last Sunday..Zul helmi batch aku CS Uitm Dungun dulu selamat mendirikan rumah tangga dengan pasangan nye Nurul..Wahh..dah kawen dah si Zul ni..Hmm, kenduri yg aku gi hari tu adelah belah Zul di Taman Mawar, Ampang..Actually aku agak excited nak gi kenduri Zul ni sebab dapat jumpe member2 uitm dulu..almost 5 years tak jumpe..lame giler..huhu

Dalam kul 11.30, aku cam bese bersama kak za bertolak dari Putrajaya..Around 12 dah selamat sampai Taman Mawar..Tak susah pun nak gi umah Zul ni, dari MRR2 amik exit Taman Kencana which is belah kanan dari fly over..then dari situ, just go straight and belok kanan ke Taman Mawar..tapi ade le gak sesat sikit2..hehe..haa, sampai je sana, aku nampak Achong, Nizam and che wan..wahh, sungguh tak sangka..che wan yg aku kenal dulu sebagai “budak putih” telah berubah warna kulitnye..hihih..now, dah gelap..tak tahu la pasal apa..achong ngan nizam lak makin berisi..btw, sonok jumpe korang! Then, tengah makan2, jumpe budak2 lain..dila, yun, ija,aima, yus, rina, umie, jem & udeng..wahh..mmg jadi cam reunion dah..Oh, neway udeng & jem ni datang dari JB..aku betul2 kagum ngan budak ni berdua..demi kawan, highway PLUS sanggup jelajahi..ahakss!! Yg lain tak berubah sangat, except ija and aima makin tembam sebab akan jadi bakal ibu..Tahniah korang berdua yek!

Hurm..bile balik umah je terus aku duk terpikir..sorang2 kawan aku yg move to next phase..next week plak dila..aku lak bile lagi yek?? adehh, still di takat lama..single ready to mingle..Yeahh!! tapi ape yg aku leh jawab kalo org tanye bile aku nak kawen..”tuh semua rahmat Tuhan..” heheh..

Ok lah, here are some pictures yg sempat aku snap during wedding😉

Leave a Reply

