Ops!

Posted: October 20, 2009 in Babbling

Baru teringat, saya ade blog rupenya..

Last update 30 March 09..wah, satu tempoh yg cukup lama untuk labah-labah membuat sarang😛 adeh, malas betul lah saya nak update..sejak tukar keje on April 09 dan involve dgn projek di KLCC, kebizian asyik melanda diri..bangun pagi. pergi keje, balik malam, penat..begitulah rutin harian utk beberapa bulan..tapi kini saya sudah tidak sibuk lagi..malah dah dekat sebulan tader keje nak buat..hohoho~

Pejam celik, pejam celik dah nak akhir tahun dah..hmm..how time flies! Secara jujurnya tahun 2009 cukup mencabar dan penuh dengan dugaan dari-Nya..Tidak perlulah aku ceritakan apa dan kenapa, yg aku pohon cuma doa dari teman-teman agar kuat utk menghadapinya..InsyaAllah aku dapat laluinya dengan tenang🙂

Ok lah, aku dah tader idea nak tulis apa..lain kali kalo aku rajin, aku tulis lagi..hehe~

Daa..

Leave a Reply

