Archive for November, 2009

Saje-saje

Posted: November 6, 2009 in Babbling

Friday, 06 Nov 09

Aku tak tahu nape lately mood aku tak berapa ok..asyik moody je..bab kate besfren aku, mood swing..huhu~ Banyak betul lah benda yg berlaku di sekeliling aku nih..kalo yg hepi mepi takpe lah gak, ini asyik yg miserable aje..sumtimes pretending to be strong yg bese aku wat tuh tak efektif..tuh yg jadi sensitif tak tentu hala ni..haih, kesian kat org lain yg kdg2 jadi mangsa emotional aku..sori beb..gwe ngak sengaja deh..

haa..speaking pasal indon, osmet aku dah konfem akan fly to Hong Kong 15 Nov nih..huhu..sedihnya, tinggal aku sorang-sorang kat umah..dah le welly projeknya di UK belum abes lagi..skang nita pulak assignment setahun di HK…makan sorang-sorang lah aku pasni, tengok tv sorang2 lah aku pasni..nak bergosip tader teman lak..huhu..tp yg bestnye pasni leh la aku wat lawatan sambil membeli-belah di HK plak…hihih..yeahh!! tunggu next year k! 😀

ini lah d only pic yg aku ade bersama osmet..diamik oleh diri sdr di airport sebelum welly fly to UK.. 😛

osmetwelly, me & nita

and last but not least, aku ada befday wish utk sorang kawan aku ni.. 😉

Kak Za, happy befday! Semoga murah rezeki & happy selalu ya..and paling utama, semoga dipercepatkan jodoh..amin…

to those who reading this…Have a nice weekend ya!! daa~