Bila rindu

Posted: September 5, 2010 in Personal
Tags: , , ,

Tak tahu la pasai apa malam ni aku tetibe terkenang je kat bumi Tronoh..byk sgt pengalaman baru & kenangan bersama teman2 yg takkan aku lupakan seumur hidup..di sinilah aku mengenal erti sahabat, di sinilah aku mengenal dunia teknologi dan di sinilah juga segala memori tercipta..teringin nak ulang balik semuanya..huhu😦 maka untuk hilangkan rasa rindu tu, aku layan kan video nih..rasanya latest video korporat utk UTP kot..

Ok..

*Reminisce mode is on now*

Urm..Bila tengok familiar faces kt dlm video ni buat aku lagi rindu..sob3~

UTP, semoga kau tetap menjadi pilihan nombor satu dan yg terbaik! InsyaAllah..

Leave a Reply

