eat.pray.love

Posted: June 16, 2011 in Babbling, Love, Travelling
Tags: , ,

Homaigod..dunno why tetiba rasa teruja untuk create my own version of eat, pray and love =)

Still remember the original version?

 One Woman’s Search for Everything Across Italy, India and Indonesia..

I know some said ridiculous but who cares??  my dream is not your dream😉

Ok peeps, dah decide dah..the first one is..

yeay~!! tak sabar nak pi tempat kelahiran minho oppa next year..hahaha..OK, aku mmg kipas susah mati k-Pop & K-Drama..latest drama confirm aku tengok..sanggup tido lewat atau berjaga sampai ke pagi semata2 utk habeskan satu drama..hee..hebat bukan #penanganKorea..but why korea for “eat”?? Nape aku tak pilih country yg senang nak cari makanan halal eh? haa korang tak tahu, food kat sana sedap2 especially ramen & kimchi..belum masuk kimbab lah ke apa lagi ntah makanan yg lebih kurang ejanya..so, aku mahu rasa sendiri kehebatan nya..tengok dlm drama, diorg makan mee cam best giler..siap makan dalam tudung periuk lg..hahaha~~

okay..okay..enuf for makan-makan..place for PRAY pulak..life kena balance ok..ha yg ni common lah, impian setiap muslim..wajib ke sana jika mampu..


InsyaAllah suatu hari nanti..AMIN🙂

***apa? korang pikir aku nak pi India gak ke mcm dlm filem tu??..giler ke hape???

and the last place for LOVE is (yang ni special sikit)

Hmm..Hmm..Hmm…

Di mana ya?? Yang pastinya aku nga’ mau Bali (nanti sama dengan elizabeth)

Hmm..what about Italy???  (wow..Venice Kota Romantik)

France??? (Lelaki paling gentlemen)

or Ireland?? (banyak jejaka kacak dan hensem tau)

(Cis berangan je lebih..banyak la kau punya duit :P)

(berpikir 5 minit)

Haish seriously tak boleh pikir tempat yg sesuai..

Where to find Love??? Adakah jauh di benua sana?? ataupun hanya di depan mata???

(berpikir lagi 5 minit)

OK..sorry dear..Nampak gayanya entry aku tak complete nih..missing one element..hihi~ kalo ada yg terbaca nak bagi suggestion dipersilakanlah yek..bila aku jumpa tempat mana yg ada bunga-bunga cinta aku bagitau yeah..

Daa~~

**Thanks pakcik google for the pictures

Leave a Reply

