Unique Restaurant

Posted: June 24, 2011 in Personal

adoi..rupenye ini lah dia restoran yg diorg bawak aku pi makan..korang tengok lah bukan main lagi tag line nye..hoho~ bila aku masuk restoren ni, aku srg je kot yg pakai tudung..kompen tak manis dipandang org kan..huhuhu..member aku cakap, nih restoren yg agak famous di Bangkok..siap menang the best restaurant in Bangkok 2011..not bad huh? kalo ikutkan decoration restoran nye agak menarik, macam dlm taman gitu..food pun byk choice lah kalo bg non-muslim..buku menu mcm buku programming dah..vegeterian food pun byk choice..before entrance restoren ada condoms handicraft & item..I don’t dare to look ok..this is crazy! korang paham2 je lah objective restoran ni promote famili planning..huhu..dah la aku sorang je yg pompuan..paling aku takleh lupa selepas kitorg bayar bil, diorg dtg bwk something..aku ingat refreshment lah..mcm chewing gum ke ape..sekali mak oih..huhhh..dibagi nye condom srg satu..lol..korang, serius aku malu tau..dah la diorg gelak kat aku sb muka terkejut..oklah takmo citer panjang2..korang tengok je lah pic patung2 kat sini yek😉

  

Comments
  1. zira says:

    lawak plak sy rs…sede jgk restoren cm gini kat dunia ni kan…

  2. zira says:

    ha3…kalau kt mesia knpm jd kontrovesi …

Leave a Reply

