Ok..saya sangat bosan hari ni..memang betul lah..without work, I’m so bored! last nite tak boleh tido sebab gastrik..so, hari ni saya MC..whole day kat rumah layan citer korea je..sampai skang dah tak tahu nak tengok cite ape dah..huhu..anyway untuk hilangkan rasa bosan, jom kita lihat gambar makanan jom..😉

Haa nampak sedap tak korang?? yang pasti nye mmg nyummy tau…semua ni saya makan kat Bangkok hari tu..ice cream & sorbet kat bawah ni sangat sedap..hari2 aku duk order flavour lain2..haha

dan tak lupa jugak yang ini..fresh fruit platter..menu wajib setiap hari..

ok lah korang..cukup lah kot..karang ade yg rasa lapar bile tengok gambar makanan lama2..hehe~

Comments
  1. nYomeL says:

    saje je nak menguji kesabaran aku tau..
    slurpppp..!!

  2. mysa says:

    Yanie!! dh lama giler x visit blog yanie!! dh ade layout baru! twitter lg!! canggih.. canggih…
    sedap nye mknn.. huhuhu..

Leave a Reply

